Social

Saat berganti saat, minit berganti minit, jam berganti jam, hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan, tahun ber.......... eh eh belum berganti tahun lagi. Lek luuu...haha

Sepanjang  semester break ni banyak benda yang aku tak buat. Heeee,,sebab tu banyak masa lapang. Plus plus sekarang ni laa masa yg sesuai nak update semua benda yang ada di laman sosial sekarang ni. Facebook, twitter, blog, tumblr semua ada.. myspace? Err..kau hada? AKU TAKDA! Haha soo lame laa bende tu. Tagged? Haa lagi laa aku tak pernah ada. Sokay laa dah ada empat tu pon dah cukup.  Aku tak nak laa jadi king of social. WAKAKAKA

Bagi yang tak tahu apa itu social, haa ini dia aku kasi contoh

FACEBOOK:



TWITTER:



TUMBLR:



BLOG:



EHEM EHEM DAH NAMPAK KAN? APE LAGI, FOLLOW LAH! HAHAHA

No comments: