5th Raya

Assalamualaikum,,

Ehemm ehemm. (clearkan tekak)










Err...................
Em.............................................





Haa,,ini baru intro. Gua demam ni gua tak larat nak hapdate pepanjang. Gua tinggalkan lu dengan gambar gambar jelah. 





Haa,,gambar atas ni semua setelah selesai beraya. Bukan raya kat atas pokok tau. Harap jangan salah faham  haha.


Safira, ni tempat kau. Sape suruh bangun lambat, kan dah tak dapat join. Hhaa padan muka. <-- ayat geram. See! Kalau ada event GFFS7 mesti ada je yang takda. Tak cukup 7 puihh hahaha. 

 Ini je yang ada. Ape pon tableh *tepuk dahi*

Apepon,,thanks korang sebab sempurnakan hidup aku. Aku just jadi gila bila dengan korang je. Sayang sangat korang sampai rasa nak comolot. EH? HAHAHAHA


GUNA IPAD TATY SAJA BAGITAHU SURUH JELES. PLEASE JELES! HAHAHA

KBAI.

No comments: