such a tough day

pfuuhh..
memang tepat tajuk post nihh.memang bebetul tuff lah aku hadap hari ni.mana taknya,,pagi pagi je dah kena kejut.jeling jeling jam sikit baru pukul 8am.awal lagii..ehh awal ke?em pada aku awal laa..haha.

things to do :

1.pergi bank BSN                                   
   beli number pin ptptn.                                                   

2.pergi pejabat pos
   beli 2 keping setem hasil RM10.

3.pergi JPN
   buat mykad baru.

semua tempat FORMAL.
semua tempat KENA AMBIL NOMBOR GILIRAN
semua tempat AKU BENCI NAK JEJAKKAN KAKI

masa kat JPN tu cap jari aku  tak sama.puas kakak tuh try.lepas kanan dia try kiri pulak.but tetap tak sama.so aku nak je cakap 'takpelah kak.saya boleh guna ic nihh sampai tua' haha.bayangkan ic muka 12tahun nak guna sampai tua.bhahaha.mmg tak ah kan.then akak tuh pun suruh aku terus pergi kat kaunter ambil gamba tuh.pak cik tuh try banyak kali tetap tak sama juga.aku dah BUNTU.si pakcik tuh boleh pulak marah marah.dia kata ic aku palsu.perghh agak agak lahh pakcikk apabila berkata kata.pulak tuh siap bagi bonus pandangan tajam angle13.panass jek aku tengok.saja nak aku buat dosa keringg siang siang hari kn?hishh.em try n try last last jari kiri aku sama.alhamdulillah laa kan.dapat laa aku tukar mykad baru.hihi


hurmm.,such a tough dayy kn?piti of me :( huhu.
and dah tengahari tuh perut aku lapaaa sangat sangat.hmm memang sadiss sungguh hari ni!kesian tak kat aku?sian kan?kan?em pulak tuh kan,aku kene marah dengan ayah sebab memotong kat bukit.kereta depan tuh yg lembab.sapa suruh.huhuhuhu.and then aku dengar ayah aku membebel jelaa.SORRY AYAH.PROMISE TAK BUAT LAGI.

-tamat-

No comments: