indahnya cinta.LOL

cakk!!
haha.sengal jap.
em first skali nak ckp jgn PK PAPE pasal gamba nihh.
HAHAHAHA =)) ROTFL.

erm.,penah denga lagu Indahnya Cinta by Nidji?
if tak penah cuba try link nihh : http://www.youtube.com/watch?v=uIz3YFOGZj8&feature=related

actly 1st time denga lagu nihh kat astro prima.if tak silap astro kan ade pakej mustika,super pakej n banyak lagi.then sekarang astro ade launch 1 lagi pakej : INDO PEK . em mesti korg tetanye tanye n blur ape kaitan lagu tuh with indo pek nihh kan?haha.aku kan lau becerite tak reti nak pendek pendek.so yang tak penting pon aku nak cakap.bhahahha :D okeh dah sudah deeja.bebalik cite sal lagu tadi,INDAHNYA CINTA tuh kire ost pakej indo pek tu laa..lepass denga jek aku terus tetarik ngan lagu tuhh.at that time jugak aku download.bhahahha.gelojoh deeja!selekehh.haha.
TUP TUP dah jadi massage tone for blackberry aku.haha.cepat giless kalah kilat.if org text jep msti aku biar dulu.tunggu lagu tuh habiss baru reply.so sape yg text aku tapi aku lambat reply soory kehh.kat sini ade reasonnye.hihi.

krooohh kroohh.testing testing,
uhukk.ehemmm ehemm.
aku nak nyanyi nihh.sedie pasang telinge!

Oh jiwa muda
Mudah bercinta
Mudah putus juga

Hidup di dunia sementara
Pencarian di hati janganlah berhenti
Hai jiwa muda cepat kejar cinta

Indahnya bercinta saat muda
Indahnya bercinta di dunia
Indahnya bercinta sampai tua
Cinta masa muda
Cinta paling indah

Oh jiwa muda
Jangan sampai mudah menyerah
Semua demi cinta
Hai jiwa muda pertahankan cinta

Indahnya bercinta saat muda
Indahnya bercinta di dunia
Indahnya bercinta sampai tua

Cinta masa muda
Cinta paling indah

Cinta bukan permainan belaka
Cinta memang harus kita jaga
Cinta memang takkan pernah habisnya

Cinta bukan permainan belaka
Cinta memang harus kita jaga
Cinta memang takkan pernah habisnya

Indahnya bercinta saat muda
Indahnya bercinta di dunia
Indahnya bercinta sampai tua
Cinta masa muda
Cinta paling indah
Menghiasi jiwa untuk selamanya
Cinta masa muda


-the end-

No comments: