happy eid aidilfitri

SALAM AIDILFITRI SEMUA !!!!!!!!!!!!!!!



Ceh beria.

Macam tak sangka pulak esok raya. Hoho. Aku rase aku sorang je kot tak rasa. Kemain aku tengok kat facebook kat twitter kat blog sume asek dok cite sal raya. Bla bla blaa… okay FYI ni first entri aku pasal raya. Hihi. So kena excited sikit.
YEAH!

Mari kita mula. Memandangkan tahun ni puasa fully kat rumah so bahang raya tuh agak kuranglah aku rasa. Kalau kat hostel dulu dulu memang seronok. Masing masing tak nak kalah bukak lagu raya kuat kuat sampai bleh roboh hostel tuh. Kahkah. Bila time berbuka jek sebok nak g bazaar ramadhan. Walhal bukan nak beli pon. Saje cuci cuci mate. Hoho. Pastu kalau pergi outing tak sah kalau tak beli kad raya. Kad raya pulak bentuk duit lah bentuk phone lah bentuk bentuk lah. Haishh macam macam. Dalam kad raya tuh sebok nak sedekah bagi duit raya satusen tampal dalam kad raya tuh. Haha. Korang pernah? Ke ade sape yang siap letak bedak sgale bagai kat kad raya tuh? Haha. Sokay lah. Tuh semua creativity memasing kan. Aku tahu rakyat Malaysia nih memang semuanya creative temasulah aku. Hihi.
Okay tak caya ke? Let me prove
Tadaaa….


Cantik kan? Hee.
Okay actually kad raya ni aku buat sendiri. Hand made okay. Tak nampak tuh? Siap tuliss kodd. Haha. Last week aku dapat satu kad raya dari cousin bucuk bucuk aku nihh. Nama dia sarah. Nak kenal? p UiTM Segamat sane. Haha. Okay okay berbalik cerita kad raya tuh. Dah dia kasi kan so tak kan la aku nak buat bodo jek. So aku pon recycle jek benda benda yang ada kat rumah aku tuh. So jadilah kad raya 100% handmade aku nihh. Hihi. Cousin aku pos baik punya betul betul sampai depan rumah aku. Terima kasih abang posmen!
Err..
Salah.
Terima kasih sarah sayangg muah muah. Haha.
Okay ni kretiviti aku yang ke dua !

Look look , its shine so beautiful . auwww
Inilah dia, kalau aku dah gila memang sume benda aku nak snap. Bayangkan time kemas rumah pon sempat kan deeja. Huh. Hape pon tak bleh! Eh ehh tuka tuka. Hape pon bleh! Hee.

Alahaii..aku still tak rasa suasana raya lah. Please help me!! *gaya org gila
Dah macam macam cara aku buat untuk naikkan feel tuh. Contohnya :
Bukak lagu raya
Kemas rumah
Pasang lampu liplap liplap. Ehemm. Macam kat atas tuh.
And soo on…
Tapi tetap sama. TIADA FEEL RAYA !
Okay feel hari merdeka?
Nope!huh
Okay okay. Feel merdekaraya?
Haha. Ade ea? Eh mestilah ade. Mak aku yang wujudkan. Ce usha gamba nihh.


Haa.,,lampu liplap liplap tuh aku yang pasang. Bendera tuh mak aku punya keja. Err asal kecik mak? Hahaha. What everlah. Janji hade. Kau hade??

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA kepada semua warga Malaysia. For readers kesayangan, aku invite special dari blog ke blog nihh. Ceh mcm hade jek ayat tuh. Papelah janji rock bebehh. So datanglah rumah aku yerr. Kalau sudilah. Tingkap sentiasa terbuka. Huhu. Ini kes invite guna kaki nihh. Hahaha. Tak adalah. Gurau saje.

Bagi yang ada terasa or terkecil hati dengan tuan punya blog nih, aku nak mintak maaf sangat sangat dari hujung rambut kutu hinggalah kuku cegon aku nih. Hhhohoho. Halalkan segala makan minum sama ada sedap ke tak sedap ke janji kenyang tuh aku mintak halal sangat okay. Peace no war dari aku. Haha.
HAPPY EID . HAPPY EID . HAPPY EID . HAPPY EID . HAPPY EID . HAPPY EID
*konon konon tulisan bergerak. kahkah.


No comments: