first ramadhan

SALAM MUBARAK RAKAN RAKAN


hai haii semua..hari ni 1st puasa.tambah mase makan so aku ade banyaaakkkkk mase lapangg.hihi.biaselaa tuh.hari first puase jek aku da telepekk kat atas katil.haisehhh.,,lembikk betul laa deeja nihh.haha.diary,puase tak?cecehhhh.xposelaa tuh.huh.nak tau tak?pagi tadi aku sahur lauk puyuh sambal then tak smpai 20 minit makan aku da diserang sakit perut.huhu.habis keluar semuanye.so ape jek tinggal dlm perot?? -.-" hurmm..puase kat rumah lain sangat rase if nk banding kat hostel.for ur info dear diary.,since 13yrsold aku puasa kat hostel.n tahun ni lah 1st time aku puase kat rumah for the whole month.hihi.em habis laa aku..godaan kat rumah banyak w0oo...lagi2 if tengok cina makan.huh.betul betul dugaan.hahahaha.


haii sabo jelaa hati oii.

No comments: