parthyy(!)

dear diary.,
petang tadi NURUL AZEWA ade text aku :

WAZE : bleh meet x dlm mggu ni?
ME : boleh boleh.
WAZE : mane yg bpk ko bg?
ME : bapak tiri blah mak aku bagi
WAZE : haha bntot ah.btol2 doe.
ME : nape nape?ade plan ke?
WAZE : sje.ghendu ko cehh
ME : aku pon rindu ko tahap cipan ahh.

then.,timbul laa banyak banyak awan nano kat atas kepala aku nihh..haha.em aku teringin nak pegi macam macam tempat.arghhh!serious dhoww.aku dah gian nak kelua nihh.haha.mane tak nye,,bile plan jek mesti parents aku tak kasi pegi.dah rase mcm spoiler dahh.aisehh.harap harap lpas nihh parents aku kasi keluar.you guys tunggu aku yehh.aku pasti akan dapat keluar dengan korg ehemm expecially BERSEPAI yerr.hehe.

dream dream 1 :
wayang.tuhh yg biase biase laa..

dream dream 2 :
em..if theater pon best!

dream dream 3 :
concert? wOww!masyuk masyukk..

dream dream 4 :
lepak tepi jalan kat kedai old old kerr..

dream dream 5 :
B2ST!hurmm.,sape nak sapott ticket?haha.

papepon tengok jelahh nanti.kat sini ade link link yg bleh dibuat rujukan.hehe.
~http://www.kakiseni.com/
~http://iples.wordpress.com/2011/06/14/daftar-film-terbaru-bulan-juni-2011/

okey lahh dear diary.nak sahur.esok nak puase ganti.upss silap lahh.puase sunat.kihkih.tata :)

No comments: