28jun2011

dear diary.,
pagi tadi aku macam nak MELETUP bile mak aku kejut pagi pagi.aku tengok muke mak aku cuak laa sangat sangat.aku pon pelik kenape.then mak aku bebel "kau dah ade test JPJ pagi nihh nape bangun lmbat bla bla bla..cik meon tuh dah tunggu kat luar kau blum mandi lagi bla bla blaa..."aku bangun sehabis pantas cm kilat besiap siap then gerak g pusat latihan memandu tuh.fuhhh..mcm nak pecah seyh jantung aku.em untuk test pagi tadi aku xdelah cuak sangat coz ni test yg ke-2.hahaha.yg 1st tuh fail kat bukit.cm syal jep(!)saje laa tuh nak jumpe aku lagi.mmg bebakul bakul lahh aku punye sumpah seranah kat bukit tuh.n nseb baik test jalan raya aku lepas.hehe.HEBAT JUGAK AKU NIHH.haha perasan lahh deeja!em bebalik pulak pasal pagi tadi,,aku buat dengan sehabis baikk laa tuh.akhirnya pass jugak.yesssshh!
L dah koyak
ganti P pulak.hihi
mmg rase nak senyumm jek sepanjang jalan.aku rase cm sume pandang aku nak lempang lempang jek hidung aku.haha.dorg sume jeless laa tuh.dah tak payah lagi aku nak menghadap muke cikgu tuh lagi.asek kene perli jep.huh.now xpaya kene bangun awal lagi.kihkih.

malam tadi selebelate ngan family :D HAPPII BEBENOOO..

No comments: